مردک مریض تصمیمتون رو برای نابودی ایران گرفتید و مذاکره و معامله همش بازیه فقط برای اینکه به دنیا بگید دیدین ما بهشون هی فرصت معامله و مذاکره دادیم استفاده نکردن. خوب چرا درست وقتی ونس با ایران داشت معامله میکرد برش گردوندی امریکا دلقک و بازیچه اسراییل. تو هیچ چی نیستی جز گروگان اعمال زشت خودت با بچه های معصوم که فاکتورش رو باید ایران و ایرانی بده