خبر جدید از وصل شدن اینترنت / به مردم اینترنت بینالملل بدهید به مسئولین اینترنت بومی + فیلم
کد خبر: ۲۱۳۷۳۹۸
۲۲ / ارديبهشت / ۱۴۰۵۱۸:۴۹
مجید واشقانی در مصاحبهای با حمید رسایی، پیشنهاد داد که برای مسئولان، شبکه و اینترنت داخلی ویژهای در نظر گرفته شود و در مقابل، دسترسی مردم به اینترنت بین الملل جهانی آزاد بماند. اظهارات رسایی درباره اتصال اینترنت بین الملل را در ادامه بخوانید.
کارمون شده بیست و چهار ساعته کامنت گذاشتن و دفاع از حق مسلمی که از ما مردم ضایع کردید،این حجم از بی تفاوتی مسئولین واقعا داره ملت رو آزار میده،اینترنت آزاد و ارزان حق ملت ایرانه، چرا نمیفهمید خیلی از مردم دارن از طریق نت جهانی امرار معاش میکنن،نیاز به ارتباطات دیجیتال دارن
متاسفم برای این وزیر ارتباطات ایران
که حتی اذکار صوفیان را هم سانسور کرده است اگه بزنی روی گوگل یا ذره بین سایت باز نمی کند دارد کاری می کند که ارتباط ما با خدا هم قطع شود
و بعد از کلی بحث های بی فایده و سوپاپ های تخلیه، سال بعد همین موقع کارکنان بسیار زحمت کش نت بلاکس که نشستن ببینن کی چند روزه نت نداره اعلام میکنن ۱ سال و ۷۴ روز از خاموشی اینترنت ایران گذشت... لعنت به اون روز نحسی که تو این کشور متولد شدم که ای کاش زنده به دنیا نمی اومدم.
چقدر حقیر . سازش با دشمن و ظلم به ایران . افرین خوب پیش میری . برو مذاکره کن با قاتل رهبر برو دستاورد رو تقدیم دشمن کن برو نت رو قطع کن که دیگه کسی نتونه نخبه بشه و کلا هر چی که ضد ایران و ایرانیه انجام بده . از تورم بگیر تا نابودیه اقتصاد و ... ...بگیر کشور ایران رو که این تنها کاریه که میتونی بکنی از ترس امریکای بی شرف .
بسه دیگ نتارو وصل کنید خسته شدیم چقدر بگیم چرا نمیفمید چرا نمیفمید چرا حالیتون نمیشه افسردگی گرفتیم تنها دلخوشیمون هم ازمون گرفتید بسه دیگ وصل کنید اینترنت رو مارو کردید مثل کره شمالی
والا تمام مردم ایران وطن دوست هستن ادم بخاطر عده ی کم دشمن داخلی نمیاد که اینترنت رو قطع کنه
وصل کنید
اون تعداد کمم مجازات فوری کنید اخه چرا ما که وطن دوستیم باید تاوان بدیم بی پول بشیم پلتفرم اینستاگرام و واتساپ درجه یک ترینها درجهانند از هرجهت
کاش فیلترم نمیکردید
خدا وکیلی حرف دل 90ملیون ایرانی روزد اونا که با مردم کاری ندارن. ولی فکر کنم دولت اینطوری فکر میکنه اگر اینترنت وصل بشه مردوم از کله زرد بی خاصیت مثلا تحریکش کنن به جنگ یا کمک بخوان
بسه دیگه جمع کنید این دروغارو، مگه مردم مسخره شما هستن که نزدیکه سه ماهه اینترنت ۹۰ میلیون نفرو قطع کردید و با تمسخر به ۹۰ میلیون نفر میخندید، بسه دیگه شورشو در آوردید، کدوم کشوری تو دنیا به بهانه جنگ اینترنت ملتش رو قطع میکنه، پول زیر ساخت اینترنت و همچی رو تو این مملکت از جیب مردمه ایران میگیرید بعد همون اینترنت رو به روی مردم قطع میکنید، تا بهتون میگیم کی اینترنت وصل میشه فقط بلدید یه مشت دروغ و حرفای شعاری بزنید که اینترنت حق مردم هست ولی همچنان اینترنت قطع هست، تو این ۷۴ روز هزاران بار گفتید بعداز عادی شدن شرايط جنگی اینترنت رو وصل میکنید خوب این شرايط شما کی عادی میشه، پیر مردمو در آوردید، اومدیم شرايط هیچوقت عادی نشد گناه ما مردم چیه....چقذر ما ملت بدبخت شدیم که کارمون شده هر روز چک کردن خبرهای گوگل که شما کی اینترنت رو وصل میکنید....با قطع اینترنت اقتصاد ایرانو نابود کردید و کسب و کار مردمو ویران کردید، مردم از قبل هم فقیرتر شدن
بسه بابا وصل کنید ، دارین مردم ادب میکنید و پول زور میگیرین فکر کردین نمیفهمیم؟ هرکی میرسه میگه در اسرع وقت
کیه این اسرع وقت؟ ۸۰ روزه بیکار شدیم
برنامه های داخل یه ویدیو نمیشه فرستاد
اصلا بستر بستر مناسبی برای کار نیست!! بسهه ازین بدبخت ترمون نکنید
بسه بابا وصل کنید ، دارین مردم ادب میکنید و پول زور میگیرین فکر کردین نمیفهمیم؟ هرکی میرسه میگه در اسرع وقت
کیه این اسرع وقت؟ ۸۰ روزه بیکار شدیم
برنامه های داخل یه ویدیو نمیشه فرستاد
اصلا بستر بستر مناسبی برای کار نیست!! بسهه ازین بدبخت ترمون نکنید
تمام شبکه های ماهواره مخصوصا من و تو نداشتن اینترنت مردم ایران رو مسخره میکنن و پوزخند میزنن ؛ مایه تاسف و نا امیدی هست که کار به اینجا کشیده که مجری تلویزیون به مردم بگه برید افغانستان و سوریه ؛ تا کی ما باید حسرت بخوریم ؟ هرگز فکر نمیکردم یه روزی حسرت افغانستان رو هم بخورم
اینترنت و قطع کردن که ذهن مردم فقط درگیر باز شدن اینترنت باشد و گرانی فراموش شود و صدای مردمو خاموش کنند و اگر روزی حق اینترنتی که داریم رو وصل کردن منت سر مردن بزارند