این مضوع جرم است و باید مدیران خائن شرکتها به حبس محکوم شوند ولی مدیران شرکتها آقا زاده هستند و هزینه جریمه خود را با گران کردن اجناس تامین می کنند این کجا باز دارده هست در زمان پرداخت جریمه ماده ۵۲۹ و ۴۴۲ اجرا میشود و جریمه نصف میشود عجب قانونی داریم ما حامی اصلی گرانفروشی و گرانسازی قانون معیوب این کشور هست
همیشه همینطوری مردمو گول میزنید با هوچی گری و مقلته رفتی تو سوپری گزارش گرفتی مشتری میگه مغازه دار گفته اجباریه -مغازه دارم میگه ویزیتور گفته اجباریه میری شرکت پخشو جریمه میکنی اما نمیگی کارخونه لادن داره روغن و به اجبار با تن ماهی میفروشه به اون چیزی نمیگی چون اون از خودتونه و گردن کلفته