پس چرا الان پزشکیان رو تحت فشار قانون اساسی نمیذارید که چند وزیر رو غیرقانونی گذاشته و دارن فعالیت میکنن.این همه گرونی به گفته قالیباف تقصیر پزشکیان نیست پس تقصیرکیست؟دولت باید جوابگو باشه.پیروزی جبهه برعلیه استکبار رو با ولنگاری اقتصادی تلخ نکنید وبه دادملت برسید.قیمتها الکی سرسام اور رشدمیکنه به دااااااادمردم برسید اگه آخرت روقبول دارید