ویدیو | اقتصادآنلاین گزارش میدهد؛
جنجال انتشار اسناد سری در صداوسیما | رسانه ملی یا بلندگوی جناحی؟
پخش نامههای سری و اسناد طبقهبندیشده در صداوسیما جنجالهای زیادی به پا کرده است. ترکشهای این برنامه به استعفای مدیرکل شبکه خبر رسیده و بحث پیگرد قانونی محمود نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم مطرح شده.
اقتصادآنلاین، امیرمحمد حسینی: پخش نامههای سری و اسناد طبقهبندیشده در صداوسیما جنجالهای زیادی به پا کرده است.
ترکشهای این برنامه به استعفای مدیرکل شبکه خبر رسیده و بحث پیگرد قانونی محمود نبویان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم مطرح شده.
اما مسئله فقط یک اتفاق یا اشتباه ساده نیست. تریبون صداوسیما در سالهای گذشته همواره در اختیار اقلیت رادیکال اصولگرا بوده و این رویکرد در دوران مدیریت پیمان جبلی و وحید جلیلی تشدید شده است.
اما مدیران صداوسیما نه تنها رویکرد انحصاری و انتقادات را نمیپذیرند بلکه مدعی هستند که مخاطب ۷۰ درصدی دارند. آماری که غیر از مدیران این سازمان، کمتر کسی آن را باور میکند.


