ترامپ: از اینکه ایران پهپاد شلیک کرده اصلا راضی نیستم/ به زودی عواقب آن را متوجه خواهید شد
کد خبر: ۲۱۴۶۸۲۵
۰۶ / تير / ۱۴۰۵۰۰:۱۴
خبرنگار: شما گفتید که ایران آتشبس را نقض کرده. آیا این کار عواقبی برای آنها خواهد داشت؟ / ترامپ: خب، بهزودی متوجه خواهید شد. / خبرنگار: آیا آتشبس همچنان برقرار خواهد ماند؟ / ترامپ: از اینکه دیروز شلیک کردند، اصلاً راضی نیستم. در واقع ۴ شلیک انجام شد که ما ۳ تای آن را ساقط کردیم.