پزشکیان: تا دلمان بخواهد ناترازی داریم/ اروپا به اندازه ما مصرف نمیکند
رئیس جمهور گفت: منابع ما استثنایی است، اما بد مصرف میکنیم. فرونشست زمین در ورامین خیلی خطرناک است.
ما به کمک مردم نیاز داریم. برای حل ناترازیها برنامه داریم.
|
تاریخ انتشار : ۲۳/اسفند/۱۴۰۳ | ۲۲:۱۶ 

