لیندسی گراهام دوباره ایران را تهدید کرد!
| ۰۱/تير/۱۴۰۵ | ۰۷:۴۳
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سناتور جمهوریخواه آمریکا، «لیندسی گراهام»، با خطاب قرار دادن مردم لبنان گفت، «کمک در راه است» و مدعی شد دوران نفوذ و قدرت حزبالله در این کشور به پایان نزدیک شده است.
گراهام در مصاحبه با شبکه سی بی اس همچنین ادعا کرد، «حزبالله برای مدت طولانی کشور شما را به گروگان گرفته است؛ اما این وضعیت بهزودی پایان خواهد یافت.»
این اظهارات در حالی مطرح میشود که تنشها میان اسرائیل و حزبالله در هفتههای اخیر وارد مرحله تازهای شده است.
اظهارات لیندسی گراهام یادآور اظهارات دونالد ترامپ درباره کمک به مردم ایران است که منجر به تجاوز نظامی ایالات متحده به خاک ایران در اسفند ۱۴۰۴ شد!