پزشکیان به پاکستان میرود
مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاستجمهوری سفر مسعود پزشکیان به پاکستان را تأیید کرد. قرار است رئیسجمهور فردا در سفری احتمالاً یکروزه به اسلامآباد برود؛ سفری که با محور پیگیری توافقات قبلی، توسعه روابط اقتصادی و قدردانی از نقش پاکستان در میانجیگری ایران و آمریکا انجام میشود.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، مدیر دفتر شبکه المیادین در اسلامآباد به نقل از منابع پاکستانی گزارش داد که انتظار میرود مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران فردا عازم اسلامآباد شود.
همزمان حبیب عباسی، مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاستجمهوری سفر پزشکیان، رئیسجمهور، به پاکستان را تایید کرد.
به گفته وی، این سفر فردا انجام میشود و احتمالاً یک روزه است.
به گفته عباسی، پیگیری مصوبات سفرهای قبلی، بررسی زمینههای گسترش روابط اقتصادی میان دو کشور و قدردانی رئیسجمهور از پیگیریهای پاکستان در موضوع میانجیگری میان ایران و آمریکا، از دلایل این سفر آقای رئیسجمهور است.
ارسال نظرات




