مثقال طلا
کیان.
x
منطه
۰۱ / تير / ۱۴۰۵ ۱۹:۰۱

بی‌خیالی در دقیقه ۹۰؛ چرا سازمان لیگ به پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو نامه نمی‌زند؟

بی‌خیالی در دقیقه ۹۰؛ چرا سازمان لیگ به پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو نامه نمی‌زند؟

سازمان لیگ فوتبال ایران هنوز نامه برگزاری تورنمنت سه جانبه را به گل‌گهر، چادرملو و پرسپولیس ارسال نکرده است.

کد خبر: ۲۱۴۶۰۱۰
پارس نماد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، طبق تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و کارگروه متشکل از اعضای هیئت رئیسه و مدیران سازمان لیگ، در صورتی که کمیته استیناف رأی دیدار گل‌گهر و چادرملو را تا تاریخ ۳۱ خردادماه صادر نمی‌کرد، تورنمنتی سه جانبه بین تیم‌های گل‌گهر سیرجان، چادرملوی اردکان و پرسپولیس برای تعیین سرنوشت نماینده سوم ایران در آسیا برگزار خواهد شد.

این بازه زمانی روز گذشته (یکشنبه - ۳۱ خردادماه) به اتمام رسید و کمیته استیناف رأی دیدار گل‌گهر و چادرملو را صادر نکرد تا عملاً برگزاری تورنمنت سه‌جانبه بین تیم‌های گل‌گهر، چادرملو و پرسپولیس قطعی شود.

نکته قابل توجه، اما این است که با وجود مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و کارگروه مسئول در این باره، سازمان لیگ فوتبال تا این لحظه هیچ نامه‌ای به سه باشگاه پرسپولیس، چادرملو و گل‌گهر برای برگزاری بازی و اعلام تاریخ و مکان مسابقات ارسال نکرده و عملاً از انجام این کار خودداری کرده است.

اتفاق عجیبی که مشخص نیست چه دلیلی دارد و مسئولان سازمان لیگ چرا تاکنون نامه برگزاری مسابقات را به باشگاه‌ها ارسال نکرده‌اند. سازمان لیگ پیش از این در انتظار پایان مهلت تعیین شده از سوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بود، اما با وجود اتمام این زمان، باز هم سازمان لیگ نامه مربوطه را به باشگاه‌ها نفرستاده است. موضوعی که نشان می‌دهد سازمان لیگ برخلاف تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اقدام کرده است.

این در حالی است که مهدی تاج رئیس و هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال در مکزیک حضور دارند و باید در این زمینه تصمیم بگیرند.

مطابق اعلام هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، در این تورنمنت باید تیم‌های پرسپولیس و چادرملو در تاریخ ۵ تیرماه به مصاف هم بروند و برنده این مسابقه در تاریخ ۹ تیرماه مقابل گل‌گهر صف‌آرایی کند.

ارسال نظرات
مفید
x