ایران: تهدید به نیروی فراگیر از سوی آمریکا عامل بیثباتی است
نمایندگی ایران در سازمان ملل در نیویورک تاکید کرد که ایران بهدنبال سلاح هستهای نیست و نظامیگری و تهدید به استفاده از «نیروی فراگیر» از سوی ایالات متحده تنها به بیثباتی دامن میزند.
|
تاریخ انتشار : ۲۱/خرداد/۱۴۰۴ | ۲۱:۵۶ 

