ساعت کاری ادارات این استان تغییر کرد
معاون توسعه مدیریت استاندار زنجان اعلام کرد که به منظور فراهمسازی امکان حضور کارکنان در اجتماع عظیم حسینیه اعظم، فعالیت تمامی دستگاههای اجرایی این استان در روز سهشنبه، دوم تیرماه، دو ساعت زودتر پایان مییابد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، کاوه حقیقی از کاهش ساعت فعالیت ادارههای این استان دو ساعت زودتر در روز سه شنبه، دوم تیر همزمان با برگزاری اجتماع عظیم حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: این تصمیم با هدف فراهم کردن زمینه حضور کارکنان دستگاههای اجرایی و عموم مردم در آیین باشکوه عزاداری دسته حسینیه اعظم زنجان اتخاذ شده است.
اجتماع عظیم و باشکوه یوم العباس فردا سه شنبه از ساعت ۱۴ ظهر از مقابل مسجد حسینیه اعظم زنجان به سمت امامزاده سید ابراهیم(ع) این شهر برگزار می شود.
ارسال نظرات




