حمله رحیمپور ازغدی به تیم مذاکره کننده/ تف بر روزگاری که رهبر ما را بزنند و باز هم از صلح با آمریکا حرف بزنیم
رحیمپور ازغدی گفت: جنگ اول را وسط مذاکره شروع کرد. در جنگ دوم نیز وسط مذاکره رهبر ما را شهید کرد. تف بر روزگاری که اینها رهبر ما را شهید کنند و ما دوباره از صلح با آمریکا صحبت کنیم.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه «آمریکا و اروپا توان سی، چهل روز جنگ دیگر را ندارند» گفت: «ما هم مشکلاتی خواهیم داشت، اما باید یکی، دو ماه تحمل کنیم».
به روایت فارس، وی افزود: «علت اینکه رهبری گفت نظر دیگری داشتم، برای این است که میداند مذاکره با آمریکا جواب نمیدهد. چند بار باید تجربه کنیم؟»
ازغدی گفت: «در این توافق همان بندهایی آمده که در دهه ۶٠ آمریکا متعهد شده بود. آمریکاییها امضاء کرده بودند که بعد از آزادی گروگانهای آمریکایی پولهای ایران را آزاد کند و در امور داخلی ایران دخالت نکند.»
این نظریه پرداز اصولگرا با اشاره به اینکه «آن برجام که اوباما میگوید در آن بیش از جنگ از ایران امتیاز گرفته بودند را پاره کرد. جنگ اول را وسط مذاکره شروع کرد. در جنگ دوم نیز وسط مذاکره رهبر ما را شهید کرد. تف بر روزگاری که اینها رهبر ما را شهید کنند و ما دوباره از صلح با آمریکا صحبت کنیم».
وی با تاکید بر اینکه «آمریکا حاضر به مذاکره برابر با ما نیست» گفت: «آمریکا برده میخواهد. میگوید باید مثل زمان شاه برده ما باشید. او مذاکره نمیخواهد، اطلاعات میخواهد. ما با آمریکا صلح نخواهیم کرد».
به گفته او حامیان مذاکره به سه گزاره «آمریکا شکست ناپذیر است، ایران ضعیف و در حال شکست است، آمریکا به منطقی و پابند به تعهدات خود است» باور دارند.
رحیمپور ازغدی ادامه داد: «کسی که باور کند آمریکا و اسرائیل دو جریان هستند، واقع بین نیست و عقل سیاسی ندارد».




