مثقال طلا
کیان.
x
منطه
۰۷ / تير / ۱۴۰۵ ۰۰:۱۰

نبویان: پس از حمله دیشب آمریکا، هیچ مذاکره‌ای نباید آغاز شود/ منتظر واکنش پشیمان کننده‌ مسئولان هستیم

نبویان: پس از حمله دیشب آمریکا، هیچ مذاکره‌ای نباید آغاز شود/ منتظر واکنش پشیمان کننده‌ مسئولان هستیم

نبویان نماینده تهران در توئیتی نوشت: منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده‌ی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.

کد خبر: ۲۱۴۷۰۸۶
پارس نماد

به گزارش اقتصادآنلاین، سیدمحمود نبویان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ضمن تشکر از سپاه قهرمان ما به خاطر پاسخ به تجاوز دیشب رژیم آمریکا و در نتیجه نقض بند یک تفاهم نامه، مطابق بند ۱۳ قبل از عمل به بندهای ۱۱،۱۰،۴،۵،۱ هیچ مذاکره ای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود.

منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده‌ی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.

نبویان: پس از حمله دیشب آمریکا، هیچ مذاکره‌ای نباید آغاز شود/ منتظر واکنش پشیمان کننده‌ مسئولان هستیم

ارسال نظرات
مفید
x