مثقال طلا
کیان.
x
منطه
۰۷ / تير / ۱۴۰۵ ۱۸:۰۰

۳ ملی‌پوش راهی مسابقات آسیایی ژاپن شدند

۳ ملی‌پوش راهی مسابقات آسیایی ژاپن شدند

رئیس هیأت ژیمناستیک خراسان رضوی از دعوت دو ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن این استان به ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی ۲۰۲۶ ژاپن خبر داد؛ اتفاقی که نشان‌دهنده جایگاه رو‌به‌رشد ژیمناستیک خراسان در سطح ملی است.

کد خبر: ۲۱۴۷۲۵۱
پارس نماد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، رییس هیات ژیمناستیک خراسان رضوی گفت: ۲ ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن ژیمناستیک کار این استان به ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی ۲۰۲۶ ژاپن دعوت شدند.

علیرضا ملائکه روز یکشنبه افزود: امیر محمد رحمانی و امیرمحمد قربانی در بخش مردان و هنگامه هادیانی در بخش بانوان ورزشکار اعزامی به مسابقات آسیایی ژاپن خواهند بود.

وی ادامه داد: بیستمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور تا ۱۲ مهرماه امسال در استان آیچی و شهر ناگویا، ژاپن برگزار خواهد شد.

رییس هیات ژیمناستیک خراسان رضوی اظهار کرد: این ورزشکاران در رده سنی بزرگسالان و بخش هنری مسابقات آسیایی با حریفان رقابت خواهند کرد.

حدود ۱۰ هزار ورزشکار در رده‌های مختلف سنی رشته ژیمناستیک در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

ارسال نظرات
مفید
x