پرونده تهران روی میز شورای حکام رفت
نمایندگان دائم ایران، چین و روسیه در وین در نشستی مشترک با مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی، درباره موضوعات مربوط به نشست پیشروی شورای حکام و پرونده هستهای ایران گفتوگو کردند.
|
تاریخ انتشار : ۱۵/خرداد/۱۴۰۵ | ۱۱:۴۶ 

