دمای تهران دوباره افزایش مییابد
کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دمای هوای تهران به ۳۶ درجه سانتیگراد خبر داد.
|
تاریخ انتشار : ۲۰/خرداد/۱۴۰۳ | ۱۲:۵۴ 

