خطیب جمعه تهران: ویروس بیعفتی از کرونا خطرناکتر است
امام جمعه تهران گفت: در جریان ویروس کرونا حساسیت و نقش و مسوولیت روابط اجتماعی را بهتر درک کردیم، ولی زود فراموش کردیم. همه باید ماسک می زدند. کاش می دانستیم ویروس بی حیایی و بی عفتی به مراتب از ویروس کرونا خطرناک تر است.
|
تاریخ انتشار : ۰۳/شهريور/۱۴۰۲ | ۱۴:۰۴ 

